سئو و بهینه سازی سایت
-
پست مهمان چیست؟ (چطور یک پست مهمان حرفه ای بنویسیم؟)
یکی از روشهای مؤثر برای اینکه مردم به برند شما اعتماد کنن اینه که پست مهمان داشته باشین. وقتی لینک شما تو سایتهای دیگه باشه و مخاطبان از اون سایت با اعتبار بالا به سمت شما هدایت بشن، اعتبار شما هم افزایش پیدا میکنه. در…
-
لینک سازی چند مرحله ای یا چند لایه ای (روشی با تاثیرگذاری عالی)
لینک سازی چند مرحله ای یا چند لایه ای اصطلاحی هست که شاید زیاد به گوش شما خورده باشه. ما زمانی که قصد لینک سازی داریم، می تونیم متدها و استراتژی های زیاد و متنوعی رو پیادهسازی کنیم که در این بین باید سعی کنیم…
-
برند منشن چیه؟ آیا رپورتاژ بدون لینک در سئو تاثیر داره؟
همونطور که می دونید، فاکتورهای زیادی در افزایش رتبه سایت در گوگل تاثیر داره. یکی از این فاکتورها برند منشن هست. برند منشن (Brand Mention) همون ذکر نام برند شما توسط دیگران هست که می تونه مثبت یا منفی باشه. در این مطلب سعی کردیم…
-
یافتن بک لینک رقبا (معرفی ابزارهای کشف، تکنیک ها و روش ها)
وقتشه که آستینامونو بالا بزنیم و شروع به ایجاد بک لینک کنیم. هماکنون که وارد این مقاله شدین حتماً که میدونین بک لینک چیه، چون قصد دارین با ابزارهای مورد نیاز برای کشف اونا آشنا بشین. بله درسته بک لینک به پیوندهایی میگن که از…
-
متا تگ های سئو چطور به افزایش رتبه سایت کمک می کنند؟
اول باید بدونیم متا تگ چیست و با مفهوم آن آشنا بشیم تا بتونیم بررسی کنیم چه تأثیری تو سئو داره. متا تگ ها محتوای یه صفحه رو توصیف میکنن و تو بخش Head کدهای HTML سایت قرار داده میشن. بهینه کردن متا تگ ها…
-
بک لینک پی بی ان (PBN) یا پی دی ان (PDN) تاثیر مثبت می گذارد یا منفی؟
بک لینک پی بی ان (PBN) که گاهاً اصطلاح پی دی ان (PDN) رو هم با خودش به همراه داره، نوعی از بک لینک هاست که اگر متد لینک سازی پی بی ان به درستی اجرا بشه، می تونه تاثیر خوبی روی سئو داشته باشه.…
-
کیورد استافینگ چیست؟ (Keyword Stuffing یا قاتل سئو)
اینکه محتوای ما رتبه بهتری داشته باشه و افراد بیشتری بتونن اون رو بخونن، یکی از هدفهای هر متخصص سئویی هست. راهکارهایی وجود داره که نویسنده باید اونارو حین تولید محتوا اعمال کنه. ولی هنوز هم افراد زیادی از کلمه کلیدی بارها و بارها تو…
-
زامبی پیج یا Zombie Page چیست؟ (آموزش شناسایی و حذف زامبی پیج ها)
هماکنون که وارد این مقاله شدین احتمالاً براتون سؤال شده که زامبی پیچ چیست؟ به زبان ساده Zombie Page اون دسته از صفحات وبِ بیجانی هستن که نهتنها هیچ ارزش افزودهای و هدف خاصی برای وبسایت و کاربران ندارن، بلکه اصلاً ترافیک ندارن و یا…
-
چگالی کلمات کلیدی (تراکم کیوردها) چقدر در سئو مهم است؟
چگالی کلمات کلیدی در سئوی محتوا یکی از فاکتورهای نسبتاً مهم هست. در این نوشته قصد داریم اولاً بدونیم که چگالی کلمه کلیدی یا همون Keyword Density دقیقا چیه و نرخ تکرار کلمات کلیدی چند درصد باید باشه؟ در نهایت بهترین ابزار رو برای اندازه…
-
بک لینک بهتره یا رپورتاژ آگهی؟ (اگر نمی دانید حتما بخوانید)
بک لینک بخریم یا رپورتاژ آگهی؟ این سوالیه که خیلی از دوستان ما در جلسات مشاوره سئو رایگان یا حرفه ای از ما می پرسند. این سؤال تقریباً اشتباه هست. دلیلش هم اینه که در ایران معمولا رپورتاژ آگهی رو به هدف دریافت بک لینک…
-
سئو کار حرفه ای و ماهر (خصوصیات بهترین کارشناس سئوی حرفه ای و متخصص)
متخصص سئو، فردیه که هدفش بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو هست تا ترافیک ارگانیک بالا بره و کاربرها بتونن راحتتر سایت شما رو پیدا کنن. سئو نسبت به ۵ سال قبل بسیار تغییر کرده و نیاز داره که کارشناس سئو واقعاً دانش و تبحر کافی…
-
آموزش کاهش اسپم اسکور (کاهش Spam Score با این راهکارها)
اسپم اسکور (spam score) یکی از پارامترهایی هست که وب سایت moz.com ارائه کرده و می تونید به طور نسبی اقدام به تشخیص اسپم بودن سایت کنید. ما در این مطلب از نشونت قصد داریم نحوه کاهش اسپم اسکور رو به شما ارائه بدیم. با…
-
دامنه دات کام com بهتر است یا دات آی آر ir ؟ (مقایسه دامنه های مختلف)
وقتی تصمیم دارید سایتی طراحی کنید احتمالا بین انتخاب دامنه ir یا com به تردید می افتید. شاید هم قصدتون ثبت دامنه هایی مثل org یا net و… باشه. در هر صورت می خوایم تفاوت بین دامنه های اینترنتی رو در این مطلب شرح بدیم…
-
تفاوت بین انواع لینک (Follow، Nofollow، Sponsored، UGC) چیست؟
لینک ها به چهار نوع فالو (dofollow)، نوفالو (nofollow)، اسپانسرد (sponsored) و یو جی سی (UGC) تقسیم میشن. در این مطلب قصد داریم با هرکدوم و تفاوتهاشون آشنا بشیم و بدونیم که در چه مواقعی باید از کدوم حالت استفاده کنیم و در چه مواقعی…
-
انکرتکست (Anchor Text) و انواع آن؛ چرا در لینک سازی مهمه؟
انکرتکست (Anchor Text) در لینک سازی به شدت مهم هست چون معرف خیلی از چیزهاست. شاید این جمله براتون خیلی واضح نباشه. در این مطلب قصد داریم به طور کامل مفاهیم مربوط به انکرتکست رو باز کنیم تا بتونید به طور کامل مسلط بشید. انکرتکست…
-
نرخ پرش یا Bounce Rate چیست؟ (روشهای کاهش بانس ریت)
برای اینکه نرخ پرش یا نرخ خروج که به انگلیسی در دیجیتال مارکتینگ Bounce Rate گفته می شه رو بهتر درک کنین یه مثال میزنیم. فرض کنید تو یه خیابون بسیار شلوغ یه فروشگاه فیزیکی دارین. برخی از مردم همونجا پشت در، ویترین مغازه رو…
-
بک لینک انبوه چیه؟ (نکات مهم در ساخت بک لینک انبوه که حتماً باید بدونید)
ساخت بک لینک انبوه در گذشته ای نه چندان دور یکی از روش های افزایش رتبه به حساب می آمد اما در حال حاضر، همین روش می تونه یکی از روش های کاهش رتبه شما به حساب بیاد. اگه مایل هستید دلیل این تغییر رو…
-
سئو تضمینی وجود داره؟ (چرا تضمین دادن در سئو کلاهبرداریه؟)
سئو همونطور که قبلاً هم در موردش توضیح دادیم، فرآیندی هست که باید اجرا بشه تا بتونیم در نهایت شاهد افزایش رتبه سایت در کلمات کلیدی هدف باشیم. اما مساله ای که مطرح هست اینه که آیا سئو تضمینی هم وجود داره و می تونیم…
-
روش های افزایش دامین آتوریتی (DA) به صورت طبیعی و بدون دردسر
قبل از هر چیزی بهتره این رو بدونید که افزایش دامین آتوریتی (DA) یا پیج آتوریتی (PA) به صورت کاذب و فیک کار سختی نیست. چیزی که مهم هست افزایش Domain Authority به صورت طبیعی و با کیفیت هست. ما در نشونت سعی کردیم در…