تاثیر باور نکردنی تبلیغات در خبرگزاری ها و سایت های مختلف روی سئو
بدون شک شما هم مایلید بدونید که تبلیغات در خبرگزاری ها و سایت های خبری یا مجله ای مختلف روی سئو تاثیر می ذاره یا نه. در یک کلام باید بگیم: تاثیرش شگفت انگیز هست به شرط اینکه درست و اصولی انجام بشه.
سایت های خبرگزاری چه سایتی هستند؟
شاید سوال بیهوده ای باشه اما خب بد نیست تعریفی از سایت های خبرگزاری داشته باشیم. سایت هایی که به صورت انبوه اقدام به انتشار اخبار روز می کنند سایت های خبری محسوب می شن. خبرگزاری هایی مثل باشگاه خبرنگاران، ایسنا، ایلنا و… نمونه هایی از خبرگزاری های بزرگ هستند. البته تعداد خبرگزاری ها بسیار زیاد هست و ذکر همه این سایت ها در این نوشته مقدور نیست.
چرا تبلیغات در خبرگزاری ها مهمه؟
نه فقط تبلیغات در سایت های خبری بلکه تبلیغات در هر پلتفرم هدفمندی می تونه مهم باشه. برای سایت هایی که روی سئو به طور جدی کار می کنند، ثبت رپورتاژ آگهی در سایت های خبری می تونه یکی از راه های افزایش رتبه سایت باشه.
تبلیغات در سایتهای خبری به این دلیل اهمیت داره که باعث شناخت برند شما خواهد شد و از طرفی الگوریتم های گوگل اینگونه برداشت می کنند که سایت شما یک سایت بزرگ بوده که سایت های مختلف در لابلای اخبار و محتوا از سایت شما یاد می کنند.
هزینه تبلیغات در خبرگزاری ها چقدره؟
این موضوع بستگی به هر سایت داره و هزینه ها در این مورد ثابت نیست. برای مشاهده تعرفه انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های مختلف کافیه به صفحه قیمت رپورتاژ آگهی مراجعه کنید. در این صفحه به طور کاملاً تفکیک شده، تعرفه های رسانه های مختلف رو قرار دادیم و توضیحات لازم رو در این مورد ذکر کردیم. تلاش تیم نشونت این بوده که هزینه ها به نحوی در نظر گرفته بشه که بتونید با کمترین هزینه، تعداد بیشتری تبلیغ متنی (رپورتاژ) منتشر کنید.
روش تبلیغ در سایت های خبری چطوره؟
اولا بهتره بگیم که تبلیغات در سایت ها تنها متنی نیست. بلکه می تونید به صورت بنری و… تبلیغات کنید. البته ما در این مطلب کاری با روش های بنری و… نداریم. ثانیاً تبلیغات محتوایی در سایت ها که به زبان ساده، رپورتاژ آگهی گفته می شه کمک می کنه که بتونید به بهترین شکل ممکن بازاریابی محتوایی کنید. از همه مهمتر، این روش یکی از راه های خرید بک لینک معتبر هم محسوب می شه. چرا که درج لینک در محتوای سایت ها یکی از سیگنال های مهم و تاثیر گذار در افزایش رتبه سایت شماست.
اما عجله نکنید. برای این که یک رپورتاژ آگهی مناسب منتشر کنید باید نکات ریز و درشت زیادی رو رعایت کنید. ما در صفحه انتخاب بهترین سایت های رپورتاژ آگهی در این مورد به طور کامل توضیح دادیم که فکر می کنیم بتونه پاسخگوی خیلی از سوالات شما باشه. اگر نکته ای از قلم افتاده باشه یا ابهامی برای شما پیش اومد می تونید از بخش دیدگاه ها مطرح کنید تا راهنمایی های لازم از سمت نشونت انجام بشه.
-
بک لینک ویکی تقویتی (wiki)
۲۶۵,۰۰۰ تومان- بک لینک ویکی تقویتی فالو
- صدها لینک تقویت کننده لایه ای
- تقویت کننده بک لینک و رپورتاژ
- افزایش دهنده سرعت ایندکس
- مناسب تقویت لایه های لینک سازی
- اجرا روی کلمات کلیدی مشترک
- اجرا در امن ترین حالت ممکن
- ارائه گزارش کامل لینک سازی
- 10 تا 50 درصد تخفیف در تعداد بالا
-
بک لینک پروفایلی
۲۰۰,۰۰۰ تومان–۱,۵۹۰,۰۰۰ تومان- بک لینک پروفایلی دستی یا تقویتی
- ایجاد در سایت های با آتوریتی بالا
- ایجاد دستی پروفایل بک لینک اصلی
- ایجاد خودکار پروفایل بک لینک تقویتی
- افزایش دهنده سرعت ایندکس
- اجرا روی کلمات کلیدی مشترک
- لینک سازی در سایت های قوی
- ارائه گزارش کامل لینک سازی
- 5 تا 25 درصد تخفیف در تعداد بالا
-
سرویس اکنون قابل ارائه نیست
بک لینک دانشگاهی (رپورتاژ دانشگاهی)
۳۵۰,۰۰۰ تومان- بک لینک دانشگاهی رپورتاژی
- دارای قدرت دامنه بالا
- معتبر و مورد اعتماد گوگل
- مناسب افزایش قدرت صفحه
- تاثیر بالا در رشد رتبه سایت
- بدون برچسب های تبلیغاتی
- اجرا در امن ترین حالت ممکن
- ارائه گزارش کامل لینک سازی
- 2 تا 15 درصد تخفیف در تعداد بالا
-
رپورتاژ خبری مجله ای اختصاصی
۱۸۰,۰۰۰ تومان- رپورتاژ خبری مجله ای اختصاصی
- دائمی با تضمین ماندگاری یکساله
- قابلیت سفارش حداکثر 150 رپورتاژ
- قابلیت انتشار تدریجی رپورتاژها
- انتشار در دسته بندی اختصاصی
- بدون برچسبهای تبلیغاتی
- قابلیت درج ۱ تصویر (حداکثر 100kb)
- انتشار با نام نویسنده اختصاصی
- 10 تا 30 درصد تخفیف در تعداد بالا
من از سایتی 35 تا رپورتاژ خرید کردم اما بعد از یک ماه هنوز هیچ تغییری توی رتبه ندیدم.
معلومه خیلی هم بازدهی ندارن.
ببینید بحث بازدهی رپورتاژها بستگی به وضعیت سایت، عمر سایت، میزان بهینه بودن سایت در فاکتورهای مختلف، نحوه انتشار رپورتاژ، زمان انتشار رپورتاژ، منابع انتشار رپورتاژ و… داره. بنابراین صرفا با خرید رپورتاژ نمیشه انتظار افزایش رتبه داشت و باید تمامی فاکتورها رو در کنار هم رعایت کرد.