رپورتاژ آگهی رایگان (یافتن لیست سایت برای پست مهمان)
از خدمات رپورتاژ آگهی (نوعی محتوای متنی و یا تصویری، ویدیویی) که وبسایتها ارائه میدن میشه به خوبی بهره برد و ترافیک سایت رو افزایش داد. همونطور که میدونین رپورتاژ تأثیر بسیار خوبی تو سئو داره. به همین دلیل در این مطلب از سایت نشونت به بررسی رپورتاژ اگهی رایگان پرداخته و لیست سایتهایی که پست مهمان یا رپورتاژ آگهی رایگان میپذیرن رو معرفی میکنیم.
چگونه رپورتاژ آگهی بنویسیم؟
در همین ابتدا باید بدونین که رپورتاژ خبری ارزان و یا رایگان میتونه دقیقاً مثل اون رپورتاژهایی که براش هزینه کردین، به برند شما کمک کنه. به شما پیشنهاد میکنیم ادامه این مطلب رو با دقت بخونین تا با حقایق رپورتاژ آگهی آشنا بشین و در انتهای مقاله لیست چندین سایت که رپورتاژ آگهی رایگان رو قبول میکنن به شما معرفی میکنیم.
- حتماً در هنگام نوشتن رپورتاژ، ساده و روان بنویسین، طوریکه با نگاه اول خواننده بتونه کاملاً معنا و مفهوم عبارات رو درک کنه. اصول نگارش رو رعایت کنین و تا جای ممکن از موضوعات جذاب و بروز استفاده کنین، در واقع طوری محتوای رپورتاژی و به ویژه تیترها رو ایجاد کنین که ذهن مخاطب ترغیب و کنجکاو بشه از خدمات شما استفاده کنه. حتماً از تصاویر مرتبط با خود متن استفاده کنین. یه مقدمه مناسب و حرفهای بنویسین، طوریکه اطلاعات مختصر و سودمندی ارائه بده و در ادامه متن یه توضیح کامل از این اطلاعات بدین.
- دقت کنین شما باید رپورتاژ آگهی رو طوری ایجاد کنین که بازدید کننده احساس کنه خود سایت مبدأ این محتوا رو منتشر کرده و جنبه تبلیغاتی نداشته باشه. هر چند ما خودمون میدونیم هدف این نوع رپورتاژها تبلیغ نویسی هست و با مقاله آموزشی تفاوت داره ولی باید بسیار هوشمندانه عمل کنین تا کسی متوجه تبلیغات نشه.
- اگه از یه رپورتاژ آگهی، میخواین تو سایتهای مختلف استفاده کنین، متنها باید منحصر به فرد و یونیک باشن، البته بستگی به استراتژی شما هم داره. همچنین نباید این رپورتاژ رقیب سایت شما بشه و رتبه بهتری نسبت به محتوای شما به دست بیاره صرفاً به دلیل اینکه تو سایت معتبر منتشر شده.
- هرگز نباید در رپورتاژ آگهی لوگوی محصول خودتون رو استفاده کنین، چون از حالت طبیعی خارج میشه. در واقع باید طوری محتوا رو بنویسین که دقیقاً به یک مقاله طبیعی شباهت داشته باشه.
- حتماً سعی کنین خاص باشین، محتوای رپورتاژ خودتون رو از هیچ سایتی کپی نکنین، چون در این صورت شما فردی غیر خلاق شناخته میشین و مخاطبان دیگه به شما اعتماد نمیکنن.
- رپورتاژ آگهی مخاطبان رو با محتوا درگیر میکنه، در واقع نوعی جلب توجه کاربر حساب میشه. شما عزیزان باید دقت کنین کاربران رو به استفاده از محصولات و خدمات خیلی ماهرانه دعوت کنین.
- شما میتونین با قرار دادن لینک کسب و کار و یا محصول خودتون در رپورتاژ آگهی به مخاطبان توضیح بدین که چه خدماتی ارائه میدین. اکثر مواقع حداقل یک لینک در اینگونه متنها وجود داره. دقت داشته باشین سایتی که برای رپورتاژ انتخاب میکنین با شما انتخاب موضوعی داشته باشه. همچنین بازدیدها مرتبط باشن و قبلاً تو اون سایت، مطلبی مرتبط با کیورد شما ایجاد شده باشه.
- متأسفانه از اونجایی که تو ایران این باور اشتباه ایجاد شده که هر چی رایگانه پس به درد نخوره! برخی از افراد علاقه آنچنانی به رپورتاژ آگهی رایگان ندارن، در صورتیکه متن اگه به صورت طبیعی نوشته بشه و جنبه تبلیغات نداشته باشه، چه بابت اون پول بدین چه ندین ارزش خودش رو داره، باعث بهتر دیده شدن شما میشه و همچنین تو رتبه بندی سایت شما تأثیر بسیار مؤثری داره.
- شما باید دقیقاً بدونین هدفتون از تولید محتوای رپورتاژ آگهی چیه؟ البته به طور کلی هدف از رپورتاژ بالا آوردن یک لندینگ خاص روی کیورد مد نظر شما و همچنین افزایش اعتبار کلی سایت هست، شما باید دقیقاً مشخص کنین که میخواین چه کار کنین. سپس مخاطبان خودتون رو بشناسین که چه نوع قشری از جامعه هستن و بر اساس نیاز اونا رپورتاژ خودتون رو بنویسین. در واقع این آشنایی دقیق با پرسونا و شناخت مخاطبین باعث میشه شما بتونین عنوان جذابتری بنویسین و افراد بیشتری رو به سمت خودتون جذب کنین.
- در صورتی که محتوای رپورتاژ رو برای لینک سازی در لایه های یک به بعد نیاز دارید، میتونید از ابزار بازنویسی متن فارسی هم کمک بگیرید. این ابزار سرعت ایجاد محتوای منحصر به فرد رو افزایش میده و طی تستهای متعددی که انجام شده، بازخوردی بسیار عالی داشته.
- علاوه بر سایتهایی که شما باید به اونا بابت رپورتاژ آگهی پول بدین و قیمت مشخصی دارن، بر اساس اینکه اون سایت از لحاظ سئو اعتبار بیشتری داشته باشه، همچنین بازدیدکنندههای بیشتر و در عین حال دارای رتبه بیشتری باشه، شما باید مبلغ بیشتری هم پرداخت کنین تا بتونین از اون سایت بک لینک بگیرین. ولی در بسیاری از سایتها هم میتونین رپورتاژ آگهی رایگان ایجاد کنین.
- البته دقت کنین قبل از اینکه به این سایتها رپورتاژ خبری رایگان سفارش بدین، رتبه و میزان اعتبار اونا رو بررسی کنین تا به نتیجه دلخواه خودتون برسین.
سایتهای ثبت رپورتاژ آگهی رایگان
طی تحقیقات انجام شده توسط نشونت در این سایتها و یا شبکههای اجتماعی میتونین به صورت رایگان، رپورتاژ خودتون رو منتشر کنین، یا به عبارتی، پست مهمان ایجاد کنین. اینا به شما اجازه میدن به صورت رایگان بک لینک خودتون رو داخل محتوا بذارین و نیازی به خرید بک لینک نداشته باشید.
البته قبلاً توضیح دادیم که تفاوت بک لینک رایگان و بک لینک پولی چه چیزهایی هست. پیشنهاد میکنیم مطالب مرتبط رو بررسی بفرمایید.
لیست چند سایت رایگان برای پست مهمان
ویرگول | https://virgool.io |
مدیوم | https://medium.com |
امیگو | https://omigo.ir |
مداد | https://medad.io |
ایدت | https://idat.ir |
ردیت | https://www.reddit.com |
گوگل | site.google.com |
سرویس های وبلاگی ابرانی | مانند: بیان، تبیان، بلاگ اسکای، رز بلاگ و غیره. |
اون قدیما بسیاری از افراد برای انتخاب سایت رپورتاژ آگهی به DA و الکسا دقت میکردن و بر اساس این فاکتورها، در اون سایت ها رپورتاژ آگهی منتشر میکردن. ولی بعد متوجه شدن که این موارد قابل دستکاری هست. البته الکسا که دیگه منسوخ شده ولی شما نباید سایت ها رو بر اساس DA بیشتر، انتخاب کنین. چون ممکن هست سایتی DA کمتری داشته باشه ولی سایت خوبی برای رپورتاژ باشه.
هنگام نوشتن رپورتاژ آگهی شما باید دقت کنین که به هیچ وجه متن شما جنبه تبلیغاتی نداشته باشه، چون مردم به تبلیغات توجهی ندارن. در عوض تا دلتون بخواد مخاطبها عاشق دریافت اطلاعاتن و همچنین زمانی اعتماد میکنن که اون محصول یا کسب و کار مورد نظرشون رو دیگران پیشنهاد داده باشن. در این صورت حتی آگاهی از برند شما هم بیشتر میشه، چون مردم اون رو پیشنهاد دادن.
نشر رپورتاژ آگهی برای سایتهای تازه تاسیس
برای سایتهای تازه تاسیس، سریع شروع به رپورتاژ نکنین. چون باید کتگوری و زیرساختهای سایت مشخص بشه. درواقع باید ابتدا ساختار و لندینگهای سایت مشخص بشه، همچنین لینکهای داخلی و سئوی داخلی رو به بهترین شکل انجام داده باشین.
در سوشیال ها میتونین فعالیت آف پیج رو داشته باشین تا برای رپورتاژ آماده بشین.
اگه سایت شما تازه تاسیس هست، قبلاً در مطلب سئوی سایت تازه تاسیس نکاتی رو ذکر کردیم. اما باید بدونید که در این سایتها انکرتکست مستقیم تو رپورتاژها استفاده نکنین.
ابتدا تو سایتهای مرتبط رپورتاژ بزنین، اگه این سایتها تموم شد میتونین از سایتهای غیرمرتبط هم استفاده کنین.
در انتها دقت کنین رپورتاژ شما چه تاثیری روی سایت شما گذاشته. تاثیر رپورتاژ آگهی رو روی رتبه کیورد خاص، اعتبار کلی دامنه و روی برند سیگنال بررسی کنین. البته ممکنه رپورتاژ هیچ تاثیری هم نداشته باشه. نکته مهمتر اینه که تشخیص این اثرگذاری نسبتاً مشکل هست. چون در سئو فاکتورهای زیادی دخیل هستند و ممکنه در افزایش یا کاهش رتبه، باعث ایجاد سوء تفاهم بشه و ما این افزایش یا کاهش رتبه رو حاصل اقدام خاصی بدونیم که ممکن هست هیچ تاثیری در پیامد حاصل نداشته باشه. بنابراین لازمه تمامی جوانب رو در نظر بگیرید.
اگه میخواین تیم نشونت برای شما رپورتاژ آگهی ارزان در منابع با کیفیت منتشر کنه و میزان فروش محصولات شما از این طریق افزایش پیدا کنه، همچنین افراد بیشتری از کسب و کار شما اطلاع پیدا کنن، می تونید از طریق سایت سفارشتون رو ثبت کنید یا با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرین و یا اینکه ما رو در اینستاگرام دنبال کنین و اونجا دایرکت بدین.
هرگونه سؤال و یا پیشنهادی دارین میتونین تو بخش انتهایی مقاله و در بخش نظرات ثبت کنین تا در اسرع وقت کارشناسان سئوی تیم نشونت راهنمایی های لازم رو خدمت شما ارائه بدن.
-
بک لینک کامنتی
۱۹۵,۰۰۰ تومان- +1500 بک لینک کامنتی متنوع
- شامل لینک های فالو و نوفالو
- تقویت کننده بک لینک و رپورتاژ
- افزایش دهنده سرعت ایندکس
- مناسب تقویت لایه های لینک سازی
- اجرا روی کلمات کلیدی مشترک
- اجرا در امن ترین حالت ممکن
- ارائه گزارش کامل لینک سازی
- 10 تا 50 درصد تخفیف در تعداد بالا
-
لینک سازی جامع (پکیج نقره ای)
۴,۰۰۰,۰۰۰ تومان- 15 رپورتاژ خبری (مجله ای) اختصاصی
- 50 رپورتاژ وبلاگی ایرانی
- 45 بک لینک پروفایلی قوی لایه اصلی
- سوشیال بوکمارک و بلاگ پست خارجی
- تقویتی کامنتی، پروفایلی و ویکی
- ایجاد محتوای رایگان با ابزارهای پیشرفته
- زمان اجرا / 20 تا 25 روز (قابل تغییر)
- انتشار با نام نویسنده اختصاصی
- گزارش بصورت لحظهای و آنلاین
-
بلاگ پست خارجی تقویتی فالو
۱۶۰,۰۰۰ تومان- +400 بک لینک بلاگ پست اصلی
- صدها لینک تقویت کننده لایه ای
- تقویت کننده بک لینک و رپورتاژ
- افزایش دهنده سرعت ایندکس
- مناسب تقویت لایه های لینک سازی
- اجرا روی کلمات کلیدی مشترک
- اجرا در امن ترین حالت ممکن
- ارائه گزارش کامل لینک سازی
- 10 تا 50 درصد تخفیف در تعداد بالا
-
رپورتاژ وبلاگی ایرانی و فارسی
۱۵,۰۰۰ تومان- انتشار رپورتاژ وبلاگی ایرانی
- قابلیت سفارش حداکثر 400 رپورتاژ
- زمان انتشار مطابق استراتژی کاربران
- درج در وبلاگ های پارسی عمومی
- انتشار تدریجی جهت طبیعی سازی
- شامل سرویس های فالو و نوفالو
- اجرا در امن ترین حالت ممکن
- گزارش بصورت لحظهای و آنلاین
- 5 تا 25 درصد تخفیف در تعداد بالا