سئو و بهینه سازی سایت

سئو در رشت با متخصصین حرفه ای سئوی سایت

طراحی سایت بدون بهینه سازی و سئو در عمل احتمالاً فایده چندانی برای شما نخواهد داشت. همین باعث شد که مجموعه نشونت خدمات سئو در رشت رو به شهروندان محترم رشت ارائه کنه تا بتونن بازدید سایتشون رو به واسطه سئوی سایت افزایش بدن و شاهد ارتقای سایتشون در نتایج گوگل باشند.

جزئیات ارائه خدمات سئو در رشت

مجموعه نشونت با تجربه چندین ساله در حوزه سئو و بهینه سازی سایت، این اطمینان رو به شما خواهد داد که با بهینه سازی سایت خودتون در نتایج گوگل، شاهد رشد بازدیدهای سایت و در نتیجه افزایش میزان فروش باشید.

البته موفقیت در حوزه سئو نیاز به یک برنامه ریزی مشخص و صحیح و از همه مهمتر، یک تیم حرفه ای سئو داره. مجموعه نشونت به عنوان یک تیم سئو در رشت سعی نموده تا خدمات موردنیاز برای وب سایت هایی که نیازمند به بهینه سازی هستند رو ارائه بده. از اونجاییکه برای سئوی سایت شما در رشت، ملاقات های حضوری و جلسات متعددی به صورت آنلاین و حضوری خواهیم داشت، حصول نتیجه و هماهنگی های لازم به بهترین شکل ممکن قابل انجام خواهد بود.

مراحل سئوی سایت در رشت

سئوی سایت مراحل محتلفی داره که به طور کل میتونیم موارد زیر رو نام ببریم:

  • ارائه مشاوره سئو اولیه به صورت رایگان (حضوری یا آنلاین)
  • بررسی حوزه کاری و پتانسیل پیشرفت سایت در موتورهای جستجو
  • بررسی سایت شما و تحلیل وضعیت فعلی
  • ارائه پیشنهادات لازم به شما جهت پلن های پیشبرد فعالیت های سئو
  • عقد قراردادهای سئو و آغاز پروژه
  • حصول نتیجه پس از طی دوره اجرای پروژه

در طی دوره اجرای پروژه، نشست ها و جلسات متعددی در جهت بررسی وضعیت سئوی سایت و هماهنگی های لازم در جهت تغییرات موردنیاز خواهیم داشت تا پروژه به بهترین شکل ممکن پیش رود.

زمان موردنیاز برای سئو چقدر هست؟

سئوی سایت یک فعالیت تدریجی هست. برای بهینه سازی سایت نیاز به صرف زمان و فعالیت اصولی دارید که تمامی فعالیت های لازم توسط تیم سئوی نشونت در رشت اجرا خواهد شد.

هزینه فعالیت های سئو در رشت چقدره؟

نرخ هزینه سئو به صورت ماهیانه محاسبه خواهد شد که بازه کاملا متفاوتی داره. این هزینه به موارد گوناگونی مرتبط هست که در مشاوره های رایگان اولیه این موضوع بررسی و به شما اعلام خواهد شد.

برای شروع همکاری با تیم سئوی نشونت در رشت چه کنیم؟

کافیست با ما تماس بگیرید تا زمان مشاوره اولیه مشخص شود. پس از بررسی اولیه سایت و توافق های لازم، پروژه استارت خواهد خورد.

نشونت

حوزه دیجیتال مارکتینگ در عصر فعلی دیگه جای آزمون و خطا نیست و تیم نشونت در کنار شماست تا با تجربیاتی که در طی سال‌ها فعالیت در این حوزه کسب کرده، به ارائه خدمات حرفه‌ای در این حوزه بپردازه.

2 دیدگاه

  1. با درود
    چطور می تونیم با مدیریت سئو جهت مشاوره های اولیه ملاقات داشته باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *