سفارش تولید محتوا
برخی از افراد تصور میکنن اگه برای سفارش تولید محتوا، هزینه بیشتری پرداخت کنن، بنابراین محتوای اونا کیفیت بالاتری داره. در صورتیکه این تفکر کاملاً اشتباهه! الان احتمالاً این سؤالات در ذهن شما پیش اومده که:
- پس به چه محتوایی اعتماد کنیم؟
- با چه نوع محتوایی میتونیم کسب و کار یا محصول خودمون رو معرفی کنیم؟
- چطور تشخیص بدیم یه محتوا جوری بهینه شده که نه تنها کاربران، ما رو راحت تر در اینترنت پیدا میکنن و با برند ما آشنا میشن، بلکه مخاطب تو محتوای ما میمونه و سریع از سایت خارج نمیشه؟
- به چه شخص یا شرکت تولید محتوا اعتماد کنیم؟
- از کجا نویسنده محتوا پیدا کنیم که علیرغم اینکه محتوای خوبی تولید میکنه با قیمت معقول و مناسبی هم کار میکنه و زمان تحویل سفارشات تولید محتوای معقولی هم داره؟
ما در این صفحه قصد داریم مراحل سفارش تولید محتوای باکیفیت و خوب رو در نشونت برای شما شرح بدیم.
تعرفه کلی تولید محتوا به ازای هر کلمه برای حوزه های مختلف مطابق با جدول زیر هست.
موضوع و نوع محتوا | تعرفه به ازای هر کلمه (تومان) |
موضوعات عمومی و عام (تحقیق و بازنویسی تالیفی) | 300 |
موضوعات نیمه تخصصی (تحقیق و بازنویسی تالیفی) | 350 |
موضوعات تخصصی (تحقیق و بازنویسی تالیفی) | 400 |
شما پیش از سفارش محتوا برای سایت باید بدونید که موضوع کاری شما در کدوم دسته قرار می گیره. اگه نمی دونید چه موضوعاتی در دسته بندی عمومی، نیمه تخصصی یا تخصصی جای می گیرن، پیش از برآورد تعرفه، لطفاً جدول زیر رو بررسی بفرمایید:
موضوعات عمومی |
|
موضوعات نیمه تخصصی |
|
موضوعات تخصصی |
|
اهمیت تولید محتوای خوب
قبل از هر چیز باید به اهمیت تولید محتوای بهینه و خوب پی ببرین تا در تولید و یا سفارش اون دقت بیشتری به خرج بدین.
افزایش اعتبار برند
همونطور که میدونین برای اینکه با کاربران ارتباط برقرار کنین، تنها پل ارتباطی شما همین تولید محتواست. درواقع برندها، اعتبار و موفقیت خودشون رو از تولید محتوای خوب شروع کرده و به مرور زمان تونستن تو ذهن مخاطب موندگار بشن. حتی محتوای حرفهای باعث میشه مخاطبها به مشتریان بازگشتی تبدیل بشن که به شما بسیار وفادار هستن.
اگه تولید محتوای شما باکیفیت و سئو شده باشه، نه تنها در جذب مشتری تأثیرگذار بوده، بلکه باعث افزایش فروش و اعتبار شما میشه. درواقع این افراد به محض دیدن برند شما، کسب و کار شما رو هم میشناسن.
کسب رضایت مشتری
فرد یا تیمی که خدمات تولید محتوا رو ارائه میده، طوری محتوا رو ایجاد میکنه که نه تنها برای موتورهای جستجو مثل گوگل قابل درک باشه، بلکه رضایت کاربر رو هم جلب کنه. در این صورت محتوا تونسته با مشتریان یک تعامل کاملاً درست ایجاد کنه. در این راستا تیم محتوای نشونت، تمام این موارد رو در هنگام تولید محتوا رعایت میکنه.
رسیدن به اهداف کسب و کار خود با سفارش محتوای سفارشی
کسب و کارها برای اینکه مشتریان خودشون رو جذب کنن، به ابزاری برای انواع بازاریابی و تبلیغات نیاز دارن. اگه تولید محتوا رو به صورت کاملاً حرفهای و شخصی سازی شده انجام بدین، میتونه شما رو به اهداف خودتون برسونه.
مراحل سفارش تولید محتوای باکیفیت
احتمالاً برای شما سؤال شده که چگونه یه محتوای باکیفیت و سئو شده رو تشخیص بدین تا بتونین به افراد یا شرکتهایی که خدمات سفارش تولید محتوا رو ارائه میدن اعتماد کنین.
تولید محتوای اختصاصی و با بالاترین کیفیت شامل ویژگیهای زیر است:
نوشتن مقدمه جذاب
شما عزیزان باید دقت کنین که مقدمه رو طوری بنویسین که مخاطب جذب محتوا بشه. در واقع در پانصد کلمه اول طوری تولید محتوا کنین که کاربر درونش احساس نیاز کنه و درنتیجه تصمیم بگیره مطالعه محتوا رو ادامه بده. در این راستا میتونین از مخاطب سؤالهایی هم بپرسین تا دغدغههای ذهنش رو بیشتر مورد هدف قرار داده باشین. تیم محتوای نشونت با ایجاد قلاب محتوایی مناسب، کاربرها رو مجذوب محتوا میکنه.
فراموش نکنین فقط مقدمهی خوب کافی نیست، بلکه برای اینکه محتوای شما مورد علاقه کاربرها بوده و درواقع اون رو پسند کنن، باید تمام ویژگیهای یه محتوای خوب رو رعایت کنین. بنابراین فقط تولید محتوا کافی نیست، بلکه باید تصاویر مرتبط باکیفیت بالا، ویدیو، پادکست، سؤالات متداول و مواردی از این قبیل رو به کار ببرین.
عدم تکرار بیش از حد کلمه کلیدی
با توجه به سئو معنایی، علاوه بر کلمه کلیدی اصلی، کلمات کلیدی هم خانواده هم باید در محتوا استفاده بشه. درواقع طوری کلمات یه محتوا با هم مرتبط باشه که به راحتی بتوان موضوع محتوا رو تشخیص داد. تیم محتوای نشونت تمام تلاش خودش رو میکنه تا از کیورد استافینگ در محتوا به شدت پرهیز کنه. چون دیگه زمان اون گذشته که محتوا رو پر از کلمات کلیدی کنین و ذهن مخاطب رو خسته کنین.
همچنین دقت کنین برای هر کلمه یه محتوای جدا ایجاد نکنین. بلکه باید کلماتی که مفهوم و یا کانسپت یکسانی دارن، در یه صفحه قرار داده بشن و درواقع براشون یه صفحهی واحد ایجاد بشه. اینا مسائلی هست که در بحث سئوی محتوا به شدت مهم هست. البته این موضوع بیشتر به جنبه ها و استراتژی های محتوایی شما کارفرمای گرامی هم بستگی داره که پیش از ثبت سفارش تولید محتوا، در این مورد قادر هستید مشاوره های رایگان از تیم نشونت دریافت کنید.
توجه به آپدیت الگوریتمهای گوگل در سفارش تولید محتوا
اگه محتوا بر طبق الگوریتمهای روز گوگل نوشته بشه، در نتیجه کمک می کنه شما رتبه مناسب رو در گوگل کسب کرده و همین موضوع باعث افزایش ترافیک سایت شما میشه. متاسفانه بسیاری از روشهایی که برخی از نویسندهها ممکن هست همچنان به کار ببرن، قدیمی و منسوخ شده هست، بنابراین شما باید اخبار روز سئو رو هم دنبال کنین تا متوجه منسوخ شدن روشهای استفاده شده در محتوا بشین و یا اگه به شخصی اعتماد دارین، ازش درخواست کنین تا برای شما روشهای مهم و جدید تولید محتوا رو بیان کنه.
پارگراف بندی و عکس مرتبط
پاراگرافبندی مناسبی انجام بدین و در بخشهای مناسب، از عکسهای مرتبط استفاده کنین. اگه براتون سواله که وجود عکس بین محتوا به چه دردی میخوره، پاراگراف بعدی رو بخونین. مساله پاراگراف بندی صحیح در تمامی سفارشات تولید محتوای نشونت به طور کامل رعایت میشه.
قرار دادن تصاویر در محتوا
تصاویر و به طور کلی فایلهای گرافیکیِ جذاب، باعث میشه که کاربر نه تنها به محتوا حس بهتری پیدا کنه، بلکه در وب سایت شما بیشتر میمونه. موندگاری مخاطب در محتوا یکی از فاکتورهایی است که برای موتورهای جستجو اهمیت زیادی داره، زیرا تشخیص میده که محتوای شما کیفیت بالایی داشته که کاربر زمان زیادی رو براش گذاشته. البته ممکنه کاربر تنها به دنبال سؤال خودش باشه و وقتی به پاسخ رسید خارج بشه. در این صورت نوع محتوا با محتوای آموزشی و عمیق تفاوت خواهد داشت. گوگل و یا سایر موتورهای جستجو متوجه این موضوع هستن.
رعایت لحن محتوا
با توجه به پرسونای مخاطب لحن محتوا تغییر میکنه. البته شما عزیزان در هنگام سفارش باید توضیح بدین که تمایل دارین لحن محتوا به چه صورت باشه. مثلا نیاز به یک متن با لحن عامیانه و خودمانی هستید یا لحن رسمی و کتابی. انتخاب لحن به خیلی از موارد بستگی داره که قبل از سفارش تولید محتوا باید کاملا بررسی کنید.
رعایت نگارش محتوا
در واقع پس از اینکه نگارش محتوا تموم شد، باید نویسنده اون رو دقیق بخونه تا غلطهای املایی رو رفع کنه. همچنین از لحاظ نگارشی هم ایرادی نداشته باشه. اگه محتوای شما پر از غلطهای املایی و نگارشی باشه، معمولاً مخاطبها علاقهای به ادامه مطالعه نشون نمیدن!
۳ روش تولید محتوا
معمولاً محتوا به ۳ روش زیر نوشته میشه:
- تولید محتوا به صورت تألیفی
- تولید محتوای ترجمه شده
- بازنویسی محتوا
بهطورکلی محتواهایی که توسط منابع معتبر جمعآوریشده و یا توسط ترجمه مقالات به دست میاد، به این صورته که یا کاملاً تحقیقی است و نویسنده مقالات مختلف رو مطالعه کرده، درنتیجه نویسنده به موضوع علم پیدا کرده و به صورت تألیفی از زبان خودش شروع به نوشتن میکنه.
روش بعدی اینه که محتوای مرتبط، ترجمه شده و سپس توسط نویسنده تحلیل و تفسیر میشه و با توجه به دانشی که پیدا کرده شروع به نوشتن میکنه. همچنین برخی از نویسندهها به دلیل درخواست مشتری، محتواهای فارسی رو به صورت بازنویسی شده ایجاد میکنن. در مورد بازنویسی باید نویسنده مراقب باشه که محتوا رو کاملاً تغییر بده و از کپی کردن محتواهای دیگه به شدت پرهیز کنه، چون از دید سئویی باعث افت رتبه وب سایت میشه.
انواع محتوای صفحات اصلی سایت
برای اینکه بتونین برای صفحات سایت، محتوای مناسبی تولید کنین، ابتدا باید نوع صفحات سایت رو مشخص کنین.
صفحات سایت درواقع به سه دسته تقسیم میشن:
- صفحات پایه
- صفحات لندینگ
- صفحات وبلاگ
تولید محتوا برای صفحات پایه سایت
همونطور که میدونین این صفحه شامل صفحه اصلی، صفحه درباره ما و تماس با ما هست. برای اینکه تعامل مخاطب با سایت شما افزایش پیدا کنه، علاوه بر اینکه محتوای این صفحات باید به صورت تجاری نوشته بشه، بلکه باید نویسنده صفحه خدمات و محصولات شرکت شما رو طوری توضیح بده که کاربر علاقهمند به شناخت شما بشه.
تولید محتوا برای صفحات لندینگ
از اونجایی که شما در صفحات لندینگ قصد فروش محصولات و معرفی خدمات سایت خودتون رو به مشتریان دارین، بنابراین باید دقت کنین که محتوای این صفحات یونیک و غیر کپی باشه. همچنین محتوا رو طوری بنویسین که بازیدکنندهها علاقهمند به خرید و یا استفاده از خدمات شما بشن.
تولید محتوا برای وبلاگ
اگه صفحات وبسایتهای مختلف رو بررسی کرده باشین، میبینین که تو تمامی وب سایتها یه وبلاگ وجود داره که داخلش محتواهای آموزشی قرار داده میشه. این نوع محتواها باعث افزایش ترافیک سایت و رتبه در موتورهای جستجو میشن. اما دقت کنین محتوایی که در وبلاگ قرار میدین بسیار متفاوت از محتوای لندینگ هست.
مزایای برون سپاری سفارش تولید محتوا
اکثر مدیران کسب و کارها به جای اینکه نیرو و پرسنل جدید برای تولید محتوا استخدام کنن، ترجیح میدن که سفارش تولید محتوا رو به فرد یا سازمان مجرب بسپارن. مزایای برونسپاری سفارش تولید محتوا اینه که در زمان صرفه جویی شده و نیاز به استخدام و آموزش نیروی تولید محتوا نیست. همچنین هزینه سفارش تولید محتوا بسیار کمتر از اون هست که به فردی آموزش بدین و سپس برای شما تولید محتوا کنه و در ازای اون حقوق دریافت کنه.
از طرفی، نویسندههای زیادی وجود دارن که با توجه به تجربیاتشون، محتواهایی برای شما تولید میکنن که نرخ تبدیل قابل توجهی رو برای شما رقم میزنن. البته باید به این افراد و شرکتها اعتماد کافی داشته باشین. سایت نشونت دارای نویسندههای با تجربه، متخصص و ماهری هست و شما با خیالی آسوده میتونین محتوای خودتون رو به نشونت بسپارین. در ادامه ویژگیهای خدمات تولید محتوا توسط نشونت رو برای شما بیان میکنیم.
ویژگیهای خدمات سفارش تولید محتوای نشونت
تیم تولید محتوای سایت نشونت با دقت و تمرکز بالا هر آنچه که شما نیاز داشته باشین رو گردآوری میکنه. درواقع محتوایی که تولید میکنیم دارای شرایط زیر هست:
تحقیق کلمات کلیدی
اولین مرحله برای تولید محتوا اینه که پس از گفتگو با شما و آشنایی با کسب و کار و نحوه فعالیت شما و مشخص شدن کلمه کلیدی اصلی، تحقیق کلمات کلیدی رو شروع میکنیم. برای پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب میزان حجم جستجو و همچنین رقابت اون کلمه رو در نظر میگیریم، سپس یک فایلی رو برای شما آماده کرده و ارسال میکنیم. در واقع شما عزیزان در صورت نیاز می تونید مراحل کیورد ریسرچ رو هم میتونین به تیم نشونت واگذار کنید.
ایجاد تقویم محتوایی
پس از تحقیق کلمه کلیدی، با توجه به استراتژی تولید محتوای مختص هر کسب و کار، محتوای مخصوص خودش ایجاد میشه. در تقویم محتوایی در مورد مدیریت محتوا نوشته میشه که اون محتوا در چه بازه زمانی باید تحویل داده بشه. موارد دیگری نیز در تقویم محتوایی قید میشه که در فایل مربوطه برای شما توضیح میدیم.
شروع به تولید محتوا
برحسب اینکه محتوا از چه نوعی هست و به عنوان مثال محصوله یا مقاله و مواردی از این قبیل، همچنین با توجه به نیاز شما، تیم تولید محتوای سایت نشونت کار خودشون رو آغاز میکنن. بنابراین دقت داشته باشین که تولید محتوا با توجه به نیاز شما و استراتژی که در پیش گرفته شده، تفاوت داره.
اگه شناخت درستی از حوزه و موضوعی که قراره محتوا در موردش تولید کنین داشته باشین، محتوای شما تخصصیتر انجام میشه. اما فراموش نکنین چه سایت شما فروشگاهی باشه، چه تجاری و چه هر نوع سایتی باید محتوا رو در حین درج در سایت سئو کنین.
هر چند ما تمامی قواعد سئو رو رعایت میکنیم، اما اگه پس از اینکه محتوا رو از ما تحویل گرفتین، نیاز به ویرایش داشتین میتونین درخواست ویرایش محتوا رو بدین تا بر اساس نیاز شما ویرایش و آپدیت و مجدد برای شما ارسال بشه.
انجام سئو محتوا
پس از اینکه محتوای اختصاصی با توجه به نیاز مخاطب تولید میشه، مرحله بعدی اینه که محتوا رو بهینهسازی میکنیم. به عنوان مثال انتخاب متا، همچنین عنوان جذاب و کاربر پسند ضروری هست. همچنین اگه تمایل داشتین ما میتونیم لینکهای داخلی، کال تو اکشن و موارد مرتبط با سئو داخلی رو لحاظ میکنیم.
درواقع محتوا رو طوری ایجاد میکنیم که نه تنها رضایت مخاطبها رو جلب کنه و کاربران به سمت شما جذب بشن، بلکه موتورهای جستجو تشخیص بدن که شما می تونین در رتبههای برتر قرار بگیرین.
دقت کنین همونطور که گفتیم اگه در محتوای خودتون از تصاویر و ویدیو استفاده کنین، باعث موندگاری کاربر تو سایت میشه، درنتیجه بانس ریت کاهش پیدا میکنه.
هزینه تولید محتوا چقدره؟
اولاً شما باید بدونین که قیمت واحدی برای تولید محتوا وجود نداره. بر اساس اینکه اون مطلب عمومی یا تخصصیه، تفاوت بسیار زیادی داره. حتی در سایتهای مختلف، قیمتها با همدیگه فرق داره. تعرفه تولید محتوا برای سایت رو می تونید در همین صفحه مشاهده کنید.
فقط این نکته رو در نظر داشته باشین که به دنبال تولید محتوای بسیار ارزون نباشین. زیرا محتوا، نشون دهنده ارزش کسب و کار شماس و شما میتونین با تولید محتوای باکیفیت از رقبا پیشی بگیرین. بنابراین به ایدهها و چگونگی تولید محتوای خودتون ارزش قائل بشین.
همچنین فراموش نکنین هرچقدر برای تولید محتوا هزینه کنین، باز هم کمهزینهترین روش برای بازاریابی محتوایی هست و درعینحال تو رشد جایگاه وب سایت شما هم تأثیر بسیار قابلتوجهی میذاره.
مشاوره سفارش تولید محتوا
همونطور که میدونین برای اینکه محتوای سئو شده تولید کنین، باید با تمامی اصول اون آشنا باشین. حال اگه به این اصول تسلط کافی ندارین، همچنین به آپدیتهای جدید الگوریتم گوگل آشنایی ندارین یا بهطورکلی نمیدونین در چه موضوعی تولید محتوا کنین، با مشاوران تیم محتوای نشونت تماس بگیرین تا با تجزیه و تحلیل کسب و کار شما، اطلاعات موردنیاز رو به شما ارائه بدن. کافیست با شمارههای مندرج در همین سایت ارتباط برقرار کنین.
با توجه به اینکه برای تولید محتوا زمان زیادی لازمه و باید برای اون تمرکز بالا داشته و همچنین دقت و ظرافت زیادی به خرج بدین، به همین دلیل برخی از افراد تمایل دارن تا با تعرفه تولید محتوا آشنا بشن، یا اینکه میخوان بدونن برای محتوا چقدر زمان نیازه و یا بهطورکلی برای سؤالات دیگه هم میتونین با مشاوران نشونت تماس بگیرین.
پس به این نتیجه رسیدیم که تولید محتوا برای سایت ها به منزله قلب شون هست. همه چیز به محتوای سایت بستگی داره. به عبارتی، محتوا همون آجری هست که اگه از ابتدا اون رو کج بچینیم، تا ثریا دیوارمون کج بالا خواهد رفت. پس تولید محتوای خلاقانه و حرفه ای رو برای وب سایتمون باید جدی بگیریم.
سفارش تولید محتوا فقط متنی نیست
تولید محتوا برای سایت فقط متنی نیست. اما توی این صفحه ما فقط در رابطه با تولید محتوای متنی و نحوه ارائه این سرویس توسط نشونت توضیح دادیم. بخش بزرگی از محتوای سایت، متنی هست. انواع دیگه ای از محتوا هم وجود دارند مثل محتوای صوتی، محتوای تصویری و… که هرکدوم جایگاه خودشون رو در بین انواع محتوا دارن و در کنار هم می تونن شدیداً در بازدهی موثر باشن.
چرا باید تولید محتوا رو جدی گرفت؟
به این دلیل که کاربر وقتی وارد سایتتون می شه، این محتواست که به کاربر در مورد محصولات و خدماتتون اطلاعات می ده. پس مهمه که محتوا طوری نوشته بشه که محصولات و خدمات شما به بهترین شکل توضیح داده بشه. البته الزاماً قرار نیست که حتما محصول یا خدمات داشته باشید. شما حتی برای نوشتن یک مقاله آموزشی هم باید نوع نگارش رو طوری انجام بدید که اطلاعات به بهترین شکل به مخاطب سایتتون برسه.
فراموش نکنید که هدف رضایت کاربر از محتوای ماست، نه چیز دیگه ای. بنابراین در سفارش تولید محتوا، این موضوع مهم رو در نظر بگیرید و تمرکزتون رو صرفاً بر روی حجم متن قرار ندید.
حوزه های تولید محتوا برای سایت های مختلف
ما در نشونت، تولید محتوا رو برای سایت های در حوزه های متفاوت انجام می دیم که بعضی از موارد در ادامه ذکر شدند:
- تولید محتوا برای سایت پزشکی
- تولید محتوا برای سایت فروشگاهی
- تولید محتوا برای سایت گردشگری
- تولید محتوا برای سایت شخصی
- تولید محتوا برای دیگر سایت های تخصصی
سفارش تولید محتوا برای سایت
جهت سفارش تولید محتوا برای سایت، می تونید یکی از سرویس هایی رو که در همین صفحه معرفی شده، انتخاب کنید.
ویژگی های سرویس تولید محتوای نشونت برای وب سایت ها:
- تولید محتوای متنی با رعایت اصول سئو
- به صورت نگارش از صفر یا بازنویسی محتوا (انتخاب بر اساس موضوع و فاکتورهای دیگه)
- محتوای یونیک و یکتا
- ویژه تولید محتوا برای مقالات سایت ها
- ویژه تولید محتوا برای رپورتاژها
- ویژه تولید محتوای پروژههای لینک سازی
- ویراستاری شده از نظر املائی
- ویراستاری شده از نظر تایپی
- ویراستاری شده از نظر نگارشی
سلام
زمان تحویل محتوا توسط تیم شما حدودا چقدره؟
سلام
بستگی به حوزه و موضوع هر محتوا داره. بین 1 روز برای موضوعات عمومی تا شاید یک هفته برای موضوعات کاملا تخصصی. البته میانگین زمان تحویل حدودا 2 الی 3 روز هست.
البته دقت داشته باشید که تعداد سفارش تولید محتوا در نشونت هم در زمان تحویل قطعاً موثر هست.
درود و وقت بخیر
در صورتی که تعداد سفارشات ما بالا و همکاری به صورت بلند مدت باشه، هزینه به چه صورت هست؟ آیا امکان تخفیف هم وجود داره؟
سلام
البته که در همکاری های بلندمدت، هزینه های همکاری برای همکاران در نظر گرفته میشه.
پس از طی مدتی از همکاری با نشونت در زمینه تولید محتوا، اطلاع بدید که هزینه های سرویس های شما رو با تخفیف برای شما لحاظ کنیم.
سلام
ما با سایت های تولید محتوای زیادی کار کردیم اما متاسفانه یا زمان تحویل سفارشاتشون طولانی بود (گاها بیش از 10 روز هم طول می کشید) یا اینکه کیفیت محتوا خیلی خیلی پایین بود به طوری که اصلا معنی و مفهوم عبارات رو متوجه نمیشدیم.
آیا شما ضمانت می کنید که کیفیت محتوای ما بالا باشه و به موقع تحویل داده بشه؟
سلام
ما در نشونت در تلاش هستیم یا سرویسی رو ارائه ندیم یا در صورتی که ارائه میدیم با نهایت کیفیت باشه و تمام انرژی خودمون رو برای بهبود خدمات دهی صرف می کنیم.
در سفارش تولید محتوا به نشونت هم ضمانت کیفیت به شما میدیم و هم ضمانت تحویل در موعد مقرر و در صورتی که کیفیت محتوا مناسب نباشه، جهت ویراستاری، مجددا به تیم محتوا بازگشت میدیم.
خیالتون از این بابت راحت باشه.